Ervaringen van hoveniers leiden tot uitbereiding
Op basis van ervaringen en behoeften van hoveniers die al met Timin’ systems werken hebben wij een klantenkaart tegel ontwikkeld. Deze tegel wordt toegevoegd aan de basistegels van Timin’ systems.

De klantenkaart tegel
Achter de klantenkaart tegel kun je alle informatie over jouw klant opslaan. Je kunt dan denken aan: specifieke werkzaamheden, prioriteiten, hek codes, contactpersonen, telefoonnummers en speciale wensen van de klant. Ook kun je hier de Tedoen-historie raadplegen.

Voordeel van het gebruik van de klantenkaart tegel
Omdat al jouw medewerkers ook in de klantkaart tegel kunnen kijken heeft iedereen de juiste informatie over de klant altijd bij de hand. Bovendien kun jij als eigenaar gebruik maken van de oranje ‘actie’ button. Zo kun je makkelijk de klantcommunicatie, reminders en klusjes noteren en terug vinden.

Profiteer nu
Begin nu met Timin’ systems en je hebt meteen deze handige uitbreiding erbij.

Ook nieuw in Timin’ systems:

  • Dagoverzichtbutton; bekijk alle urenbriefjes van één dag.
  • Prijzen zien en toevoegen in je urenbrief (alleen Admin gebruiker).
  • Materiaal- en machineverbruik bekijken; Klik bijvoorbeeld op een machine en je ziet waar, wanneer en hoelang deze gebruikt is.
  • De synchronisatietijd van de tablets is wederom verkort.

In ontwikkeling

Op dit moment ontwikkelen wij de Factuur Exportbutton. Met deze button kun je de factuurgegevens exporteren naar jouw eigen boekhoudprogramma. Zo hoef je de verkoopfacturen niet meer handmatig in te boeken en dat scheelt weer tijd.

Meer weten?

Neem contact met ons op voor een verblijvend gesprek via info@timin.eu 
Of bel: 06 55 75 25 98