Marketing acties TuinKeur

door | 8 apr 2020 | Hoveniersbranche, Magazines, opmerkelijk

Afgelopen maanden heeft TuinKeur een tweetal marketingacties gehouden waarmee ze 85 consumenten blij hebben kunnen maken met verschillende prijzen. Dit door een enquête actie waar TuinKeur op meer dan 280 Facebook pagina’s van haar TuinKeur leden naar de mening van consumenten vroeg en een kleine duizend recensies in maart op HovenierNederland. De acties zijn goed geslaagd, aldus de marketing afdeling van TuinKeur. Na aanleiding van de acties hebben ze veel leuke reacties mogen ontvangen.

De aangesloten TuinKeur hoveniers profiteren ook van de gedane marketingacties. Middels deze acties zijn er voor komende tijd veel nieuwe ideeën ontstaan. De redactie van hovenierszaken vroeg zich af of het een eenmalige actie was of dat hoveniers en consumenten meer kunnen verwachten. Het antwoord was dat dit zeker niet eenmalig was, en dat er meer leuke acties aan zitten te komen.

Voor meer informatie over Tuinkeur zie https://tuinkeur.nl/zakelijk/

Misschien vind je dit ook interessant
Bijzondere tijden

Bijzondere tijden

We leven in een bijzondere tijd. Corona heeft invloed op alles wat we doen momenteel, zowel in werk als privé. In deze tijd gaan we onverminderd door met het organiseren van de 22e editie van De Groene Sector Vakbeurs in Hardenberg. De verschillen zijn groot in de...