Afgelopen week kwam er een nieuwe editie uit van ’tijdschrift voor hoveniers’. Een ondernemersmagazine voor hoveniers bedoeld om van elkaar te leren. In het magazine komen veel ondernemers aan het woord over hun bedrijf en ervaringen met het ondernemerschap. Het magazine is verstuurd naar alle hoveniers (ca. 3.800) in de branche die actief zijn op de consumentenmarkt. Niet ontvangen? Vraag hem gratis aan. 

Groen is in

De branche bloeit weer! Omzetten worden gunstiger, consumenten willen weer investeren. Toch knaagt er iets. Omzet is nog geen winst. Hoe zit het met pensioenopbouw en verzekeringen? De verhouding tussen verdienen en verdiensten lijkt soms zoek. Nu de branche weer aantrekt is het belangrijk dat we blijven ontwikkelen en groeien. Bent u klaar voor de toekomst?

De hovenier van de toekomst

Voldoet u aan de hogere en nieuwe eisen van mondige klanten? Dit tijdschrift stelt belangrijke vragen waar u als hovenier naar op zoek bent. Nieuw is bijvoorbeeld onze landelijke workshop ‘Omgaan met de kritische klant’ waar GZ-psycholoog Sytske Spoelstra praktische tips & tricks geeft . Of Hovenier Acadamy: want slim werken is beter dan hard werken. Waarom leiden recensies óver hoveniers tot meer klanten vóór hoveniers? En leidt betere communicatie tot minder frustratie? Met andere woorden: hoe bent en blijft u de beste hovenier voor uw klanten?

Dit blad biedt handvaten om meer uit uw werk en bedrijf te halen. 

Tijdschrift voor hoveniers

Tijdschrift voor hoveniers is hier te lezen.

Tijdschrift voor hoveniers

Aanmelden/ aanvragen tijdschrift voor hoveniers

Bent u hovenier? Actief op de consumentenmarkt? En u heeft het magazine niet ontvangen? Vraag hem dan alsnog gratis aan.
Let op: op=op.

GRATIS aanvragen