Vrijdag 12 september vindt GardenExperience 2014 plaats in Schouwburg Orpheus in Apeldoorn. Het ondernemerscongres is voor hoveniers die het maximale uit hun bedrijf willen halen. Het thema is: ‘Communicatie of frustratie?’

Jelle Westra, organisator van GardenExperience 2014: ‘Communicatie is een actueel onderwerp. Hoe vraag je als hovenier aandacht van de klant? Gebruiken hoveniers communicatie voldoende om hun huidige en nieuwe klanten effectief te bereiken? Dit gaan we samen met onze sprekers bekijken. Zo wordt het een inspirerende en leerzame dag voor hoveniers!’

Sprekers in het ochtendprogramma

Egbert Roozen, directeur van de VHG, zal spreken over de nieuwste ontwikkelingen in onze branche.  Andere sprekers zijn Frank Crucq, voorzitter van de onderhandelingscommissie voor CAO in het hoveniersbedrijf en Nico Wissing, initiatiefnemer van NL Greenlabel. Na deze sprekers vindt er een interactieve discussie plaats rondom het thema ‘Communicatie of frustratie?’. Deelnemers zijn Ruud Snijders van Innogreen, John Willemsen van Infogroen Software en Bas Swigchem van TRI Noordoost. Meer informatie over de sprekers en hun onderwerpen staat op de website van GardenExperience.

Johan Derksen over effectief communiceren

Aan het einde van de ochtend zal voetbalanalyticus Johan Derksen spreken over zijn visie op het thema ‘Communicatie of frustratie?’ Het ochtendprogramma wordt afgesloten met de uitreiking van Hovenier!dee 2014.

In de middag kunnen bezoekers kiezen uit verschillende workshops. De workshops zullen gaan over juist communiceren, calculatie of beeldcommunicatie. Jan van Setten, veelgevraagd spreker en managementcoach, zal een workshop geven met als onderwerp ‘De klantenfluisteraar’.

Bestellen van kaarten voor GardenExperience 2014 kan via www.gardenexperience.nl, of e-mail naar info@gardenexperience.nl of bel naar 0528 – 33 16 78. Via sponsoren zijn kortingskaarten beschikbaar.

aanmelden