Deze maand start VHG met een mediacampagne om de VHG-hovenier en garantie van de VHG-hovenier te promoten bij consumenten. In deze campagne neemt de Landelijke Open Dag Hoveniers op 27 september een belangrijke plaats in.

 

De campagne bestaat uit:

–       radiospots via de regionale publieke radio (Omroep Reclame Nederland, bereikt wekelijks zo’n 3 miljoen luisteraars via bijvoorbeeld Radio Oost, Radio Utrecht en Radio Rijnmond)

–       berichten, advertenties en een competitie op Facebookpagina Lang Levende Tuin

–       een bannercampagne op diverse websites

–       advertenties in het Algemeen Dagblad, Trouw, de Volkskrant en Het Parool.

Tuinliefhebbers

Met deze acties wordt specifiek ingezoomd op de juiste doelgroep voor de open dag. Dat zijn vooral tuinliefhebbers die van een tuin willen genieten en een hovenier zoeken om deze aan te leggen/ te onderhouden. Deze groep wordt via de verschillende media in korte tijd veelvuldig met de boodschap geconfronteerd. De opzet moet er dan ook voor zorgen dat de campagne snel wordt herkend.

Aanmelden

Heeft u zich nog niet aangemeld als deelnemer aan de Landelijke Open Dag Hoveniers? Doe dat dan snel, om optimaal gebruik te kunnen maken van de mediacampagne. Aanmelden kan via deze link.

vhg_branchevereniging

Bron: VHG