De uitnodiging van GardenExperience 2014 zat vol communicatie en een beetje frustratie?

Twee weken geleden regende het reacties in de mailbox van TuinKeur. Een teken dat de uitnodiging aan alle hoveniers in Nederland ontvangen was. De uitnodiging stond in het teken van het thema van dit jaar: Communicatie of frustratie. Deze boodschap was goed overgekomen.

20140630_hoera_gardenexperience2

Op een enkele frustratie na waren de reacties positief. De volgende reactie kwam via Twitter binnen: nou bedankt hoor, voor de misleidende reclame. M’n dochter is boos op je. #geboortekaartje #GardenExperience. Welke snel werd gevolgd door de volgende: je hebt in ieder geval bereikt wat je wil: aandacht. Zelfs van een puber, en dat zegt wat als je die aandacht kan pakken.

Dat was ook precies het doel. Met onze enigszins misleidende communicatie de aandacht weten te trekken van de hovenier. Veel ondernemers lezen tegenwoordig niet of nauwelijks en zijn moeilijk te bereiken. Zeker in het hoogseizoen voor de hoveniers! Om het evenement GardenExperience onder de aandacht te krijgen, moesten we dan ook iets speciaals bedenken.

Wij zijn blij met alle aandacht en natuurlijk met alle hoveniers die zich hebben aangemeld. Inmiddels al weer ruim honderd aanmeldingen. Er is nog ruimte, maar wees op tijd, de afgelopen twee edities waren snel uitverkocht!

Direct aanmelden kan hier :

aanmelden

Meer informatie over het thema: Communicatie of frustratie?

20140630_hoera_gardenexperience3