Herken je dit? Je bent nog maar net begonnen aan je werkdag en je eerste klant zegt plompverloren dat het resultaat van de tuin hem tot nu toe “wel wat tegenvalt”. Zijn opmerking overvalt je, je probeert wat terug te zeggen en begrijpt eigenlijk niet goed wat hij bedoelt. Het moment gaat weer voorbij en je pakt je werkzaamheden weer op. Maar in de loop van de dag merk je dat je het maar niet los kunt laten. Je voelt iets van boosheid en spanning, maar kan het ook niet goed plaatsen. Wil je meer weten over het leren omgaan met kritische klant? Kom dan naar onze workshop….

Workshop: De kritische klant

Meer en meer hoveniers hebben te maken met een kritische klant en ervaren dit als lastig. Hoe gaan we om met feedback? Enerzijds denk je gelijk te hebben, anderzijds wil je voorkomen je klant te verliezen. Ervaring leert dat de gemoederen soms hoog op kunnen lopen. Het zijn situaties waar menig ondernemer zich, in meer of mindere mate, in herkent.

Reden te meer om een workshop te organiseren waar bovenstaande problematiek wordt besproken. En belangrijker nog: hoe er mee om te gaan!

Tijdens de workshops is voldoende tijd voor vragen en discussie. De workshop worden in de winterperiode op diverse locaties in het land gehouden. Kijk in de agenda voor de locaties en data (wordt regelmatig bijgewerkt). De avonden vangen aan om 19:00 en zal tot ongeveer 22:00 duren.


Loactie en tijden

  • Hotel & Grand-Café – Blessing
    Ring 24, 3214AT, Zuidland
  • Datum: 7 november 2017
  • Tijd: 19.00 uur – 22.00 uur
  • Deelname: GRATIS

Aanmelden

Aanmelden kan via info@hovenieracademy.nl of via het formulier

Direct aanmelden

Bron: Hovenier Academy