Workshop: De kritische klant
Meer en meer hoveniers hebben te maken met een kritische klant en ervaren dit als lastig. Hoe gaan we om met feedback? Enerzijds denk je gelijk te hebben, anderzijds wil je voorkomen je klant te verliezen. Ervaring leert dat de gemoederen soms hoog op kunnen lopen. Het zijn situaties waar menig ondernemer zich, in meer of mindere mate, in herkent.
Reden te meer om een workshop te organiseren waar bovenstaande problematiek wordt besproken. En belangrijker nog: hoe er mee om te gaan!
- Inleiding: Lieuwe Westra. Praktische praktijkvoorbeelden van communicatie bij klachten.
- De workshop wordt verzorgd door GZ psycholoog Sytske Spoelstra: De Kritische klant.
Tijdens de workshops is voldoende tijd voor vragen en discussie. De workshop worden in de winterperiode op diverse locaties in het land gehouden. Kijk in de agenda voor de locaties en data (wordt regelmatig bijgewerkt). De avonden vangen aan om 19:00 en zal tot ongeveer 22:00 duren.
Loactie en tijden
- Hotel & Grand-Café – Blessing
Ring 24, 3214AT, Zuidland - Datum: 7 november 2017
- Tijd: 19.00 uur – 22.00 uur
- Deelname: GRATIS