Workshop: De kritische klant

Meer en meer hoveniers hebben te maken met een kritische klant en ervaren dit als lastig. Hoe gaan we om met feedback? Enerzijds denk je gelijk te hebben, anderzijds wil je voorkomen je klant te verliezen. Ervaring leert dat de gemoederen soms hoog op kunnen lopen. Het zijn situaties waar menig ondernemer zich, in meer of mindere mate, in herkent.

Reden te meer om een workshop te organiseren waar bovenstaande problematiek wordt besproken. En belangrijker nog: hoe er mee om te gaan!

Tijdens de workshops is voldoende tijd voor vragen en discussie. De workshop worden in de winterperiode op diverse locaties in het land gehouden. Kijk in de agenda voor de locaties en data (wordt regelmatig bijgewerkt). De avonden vangen aan om 19:00 en zullen tot ongeveer 22:00 duren.

De workshopavond is gratis te bezoeken maar let op: er is slechts plaats voor 30 personen. Meld u daarom tijdig aan om teleurstelling te voorkomen.


Loactie en tijden

  • Hotel De Zoete Inval
    Haarlemmerstraatweg 183
    2065 AE Haarlemmerliede
  • Datum: 21 november 2017
  • Tijd: 19.00 uur – 22.00 uur
  • Deelname: GRATIS

Aanmelden

Aanmelden kan telefonisch, 0528-331678 of via het formulier

Direct aanmelden