Met ‘TUINstudio: Groenadvies op maat’ heeft Greven & Van Haaster Groenadviseurs het beste marketingidee voor hoveniers van 2014. Met het winnen van HovenierIdee 2014 heeft Greven & Van Haaster een geldprijs van €750 gewonnen. Woordvoerder van
HovenierIdee, Theo Clevering: Wij willen met HovenierIdee marketing extra onder de
aandacht brengen in de hoveniersbranche. Bij het uitreiken van de prijs is bij de
inzendingen goed gelet op de huidige marktsituatie en de praktische toepasbaarheid van het marketingidee. Greven & Van Haaster blonken hierin uit. Zij vinden het belangrijk dat de hovenier zich laat zien. Tegenwoordig komen mensen niet zo snel meer naar de hovenier, dus laat de hovenier naar de mensen komen!

20140923_uitreiking_hovenier_idee_

Actief nieuwe klanten benaderen met TUINstudio

Greven & Van Haaster willen met TUINstudio dat consumenten eenvoudig in aanraking komen met het werk van hoveniers. De TUINstudio kan opgezet worden op plekken waar veel potentiële klanten van hoveniers komen: een tuincentrum, winkelcentrum of
tuinmeubelzaak.

20140923_uitreiking_hovenier_idee_winnaars

Greven & Van Haaster over het winnende idee: De mensen kunnen in de TUINStudio
persoonlijk kennis maken met de hovenier en zijn bedrijf. Je biedt de klanten gratis tuinadvies en maakt eventueel een schets zodat je de klant iets mee kan geven waar hij enthousiast van wordt. Het doel van de Tuinstudio is dat mensen zeer gemakkelijk kennis maken met de hovenier en de hovenier gelijk ook kennismaakt met nieuwe klanten.

HovenierIdee hoopt dat andere hoveniers enthousiast het winnende idee van Greven & van Haaster overnemen en toepassen om potentiële klanten te benaderen!