In de afgelopen periode is hard gewerkt aan de opzet van een geheel nieuwe website met informatie over het gebruik van vaste planten. Daarmee richt Perennial Power zich online nu ook op de eindconsument.

Perennial Power heeft een jaarrond internationaal Public Relations programma, waarmee consumenten en professionele afnemers worden geïnformeerd over vaste planten. Met ingang van 24 augustus 2016 kunnen deze doelgroepen zich ook via de nieuwe website laten informeren en inspireren over het assortiment en de toepassingsmogelijkheden van vaste planten. De website is op basis van de laatste SEO technieken gemaakt en zal daarmee een prominente plaats in Google kunnen bereiken.

Inspiratie en informatie

Vaste planten zijn hot, en daarom vond iBulb, dat de PR verzorgt voor de campagne Perennial Power, dat deze productgroep een nieuwe eigentijdse website verdient, die er ook voor zorgt dat de media die gebruikt in hun publicaties over vaste planten. De website bevat een ‘tool’ waarmee gezocht kan worden op assortiment, bloeitijden en plantlocaties en is in verschillende taalversies beschikbaar. In de komende jaren zal deze website uitgroeien tot een breed ‘platform’ over vaste planten. Social media zoals Twitter en Facebook zijn hieraan gekoppeld.

Perennial Power1 Perennial Power2

iBulb

In opdracht van Perennial Power voert iBulb het PR programma uit voor de vaste planten. Deze nieuwe website is ook door iBulb ontwikkeld en wordt gekoppeld aan alle PR activiteiten.

Kijk snel op www.perennialpower.nl