Ziet u door de bomen nog het bos? Tientallen folders in de brievenbus, nieuwsbrieven via de e-mail, reclames op televisie: ieder bedrijf wil uw aandacht. Hoe vraagt u als hovenier aandacht van uw klant? Gebruikt u de juiste communicatie om uw huidige en nieuwe klanten te bereiken? GardenExperience 2014 concentreert zich op dit vraagstuk. Met het thema ‘Communicatie of frustratie?’ helpt GardenExperience u als hovenier om zich te onderscheiden met efficiënt en effectief communiceren.

GardenExperience wordt dit jaar in Apeldoorn gehouden. Met sprekers, workshops en de ervaringen van medehoveniers wordt het een prikkelende en leerzame dag. Voor de hovenier die nóg beter wil worden. Het thema richt zich op onderwerpen als het professioneler presenteren van uw bedrijf, communiceren op internet of effectief communiceren naar uw huidige en toekomstige klanten. Er is dit keer gekozen voor meer ‘groen geluid’. Zo is de VHG dit jaar weer aanwezig. Ook staan er diverse ondernemers uit de groene sector op het podium. GardenExperience 2014 is een groen congres voor de nieuwsgierige en leergierige hovenier die het maximale uit zijn bedrijf wil halen.

Kaarten kosten €85 exclusief btw, inclusief de gehele dag gratis eten en drinken. Voor kortingskaarten kunt u zich richten tot één van de sponsoren. Volg ons ook op www.twitter.com/GardenXperience of kijk op www.gardenexperience.nl!


GardenExperience 2014 wordt mogelijk gemaakt door:

GardenExperience is het ondernemerscongres voor de hoveniersbranche om elkaar te motiveren en inspireren op het gebied van ondernemerschap, durft u het aan?