Een website op het internet en social media, zijn twee middelen die relatief goedkoop te
realiseren zijn en in theorie een groot bereik hebben.
In theorie? Ja, want de praktijk verplicht een actieve houding bij het inzetten
van deze middelen.
Niemand is rijk geworden van alleen maar achterover leunen.Het geld valt niet alleen te verdienen op de werkvloer. Marketing en reclame eisen vooruitdenken en vooruitplannen. Zaken die tijd kosten maar niet direct geld opleveren. Niet meteen, maar zeker waardevol.

Advertenties die in de krant of folder worden geplaatst kunnen ook op de website
worden gezet of communiceer deze via social media. Verschillende ‘marketingmiddelen’ versterken zo uw reclame-uitingen.

In de afbeelding ziet u verschillende middelen om reclame te maken. Ieder
middel maakt de cirkel completer. De extra kosten? Voor de meeste onderdelen kost het slechts
tijd. Op deze manier is het niet’tijd is geld’, maar ‘tijd levert geld óp’.
Sta open voor nieuwe kansen en mogelijkheden. De klant is door de crisis kritischer geworden en draait elke cent om voordat het uitgegeven
wordt.

Het voordeel? Met een actieve benadering en het juist inzette van verschillende marketingmiddelen
is het aan u om de twijfelende klant binnen te halen.
Een actieve, ondernemende houding, nieuwe, frisse manieren om u als hovenier
bekend te maken; 2013 is hét jaar om te investeren en uw bedrijf te laten zien!


Theo Clevering
Willemskade 51 – 7902AV Hoogeveen
Tel. 0528-250771 – info@tcwebmaster.nl
www.tcwebmaster.nl