Met de berichtgeving van het CBS in het achterhoofd, voor het derde kwartaal op rij een krimp in de economie, en diverse media waarin is te lezen over crisis, toenemende concurrentie etc. realiseren we ons dat sommige dingen niet meer zijn zo als ze waren. Veranderingen in de economie dwingen tot verandering in ondernemen.

In het licht van bovenstaande organiseert Stichting TuinKeur, met een aantal geselecteerde sponsoren, op 14 SEPTEMBER GardenExperience 2012. “Doel van GardenExperience is om een aansprekende dag neer te zetten voor de hoveniersbranche. Het is geen beurs maar een ‘leer en doe’ evenement. Centraal tijdens de dag staat visie, toekomstperspectief en (omgang met) verandering. Kernwoorden om een en ander te omlijsten en in te vullen zijn discussie, informatieverstrekking en entertainment”, aldus woordvoerder Jelle Westra van Stichting TuinKeur

Inmiddels heeft de organisatie een aantal ondernemers aan zich weten te binden. “Het zijn allen ondernemers die met hun visie en daadkracht de aandacht reeds hebben getrokken en dit graag met de bezoeker willen delen”, stelt Westra. Onder leiding van een dagvoorzitter, een goede bekende uit de branche, worden hun geheimen ontrafeld.

Het thema van GardenExperience 2012 wordt ’s middags uitgewerkt in een aantal workshops waar de deelnemer wordt uitgedaagd:

  • Hoe kunt u het verhaal van de sprekers toepassen op uw bedrijfsvoering?
  • Is hun inspiratie uw vertrekpunt?
  • Wordt hun kwaliteit uw visitekaartje?
  • Bent u in staat kritisch naar uw bedrijf en uw functioneren te kijken?
  • Voelt u ook de behoefte om actief te veranderen voor een gezonde boterham in de komende jaren?

Iedere ondernemende ondernemer uit de hoveniersbranche is uitgenodigd. De actuele ontwikkelingen zijn te volgen op www.gardenexperience.nl.