Workshop: De kritische klant
Meer en meer hoveniers hebben te maken met een kritische klant en ervaren dit als lastig. Hoe gaan we om met feedback? Enerzijds denk je gelijk te hebben, anderzijds wil je voorkomen je klant te verliezen. Ervaring leert dat de gemoederen soms hoog op kunnen lopen. Het zijn situaties waar menig ondernemer zich, in meer of mindere mate, in herkent.
Reden te meer om een workshop te organiseren waar bovenstaande problematiek wordt besproken. En belangrijker nog: hoe er mee om te gaan!
- Inleiding: Lieuwe Westra. Praktische praktijkvoorbeelden van communicatie bij klachten.
- De workshop ‘De Kritische klant.’ wordt verzorgd door GZ psycholoog Sytske Spoelstra.
Tijdens de workshops is voldoende tijd voor vragen en discussie. De workshop worden in de winterperiode op diverse locaties in het land gehouden. Kijk in de agenda voor de locaties en data (wordt regelmatig bijgewerkt). De avonden vangen aan om 19:00 en zullen tot ongeveer 22:00 duren.
De workshopavond is gratis te bezoeken maar let op: er is slechts plaats voor 30 personen. Meld u daarom tijdig aan om teleurstelling te voorkomen.
Locatie en tijden
- Locatie: Mertens, Horst
Handelstraat 6
5961 PV Horst - Datum: 5 maart 2018
- Tijd: 19.00 uur – 22.00 uur
- Deelname: GRATIS
Over Mertens
Als bevlogen toeleverancier geloven wij in een goede samenwerking naar gezonde groei van uw onderneming. Wij zijn thuis in agro, tuinretail, groen en workwear en delen onze expertise met passie. Vanuit onze Limburgse roots hebben we ons ontwikkeld tot een nuchtere, betrokken en bovenal vertrouwde partner met kennis van zaken. Meer informatie: www.mertens-groep.nl.