Workshop: De kritische klant

Meer en meer hoveniers hebben te maken met een kritische klant en ervaren dit als lastig. Hoe gaan we om met feedback? Enerzijds denk je gelijk te hebben, anderzijds wil je voorkomen je klant te verliezen. Ervaring leert dat de gemoederen soms hoog op kunnen lopen. Het zijn situaties waar menig ondernemer zich, in meer of mindere mate, in herkent.

Reden te meer om een workshop te organiseren waar bovenstaande problematiek wordt besproken. En belangrijker nog: hoe er mee om te gaan!

Tijdens de workshops is voldoende tijd voor vragen en discussie. De workshop worden in de winterperiode op diverse locaties in het land gehouden. Kijk in de agenda voor de locaties en data (wordt regelmatig bijgewerkt). Het programma: 

13:30     Ontvangst
14:00     Rondleiding showroom
14:30     Aanvang workshop
16:00     Start netwerkborrel
17:00     Afsluiting

De workshopavond is gratis te bezoeken maar let op: er is slechts plaats voor 30 personen. Meld u daarom tijdig aan om teleurstelling te voorkomen.


Loactie en tijden

  • Michel Oprey & Beisterveld Natuursteen
    De Limiet 21, 4131 NR Vianen
    Bekijk de locatie.
  • Tijd: 13.30 uur – 17.00 uur
  • Deelname: GRATIS

Aanmelden

Aanmelden kan telefonisch, 0528-331678 of via het formulier

Direct aanmelden


Michel Oprey & Beisterveld

De naam Michel Oprey & Beisterveld staat voor kwaliteit in natuursteen en keramiek. Een kwaliteit die toonaangevend is in de markt en wordt gewaarborgd door strenge kwaliteitscontroles en nauwkeurige materiaalselecties. Door onze leidende positie in de natuursteenmarkt kunnen wij gerenommeerde leveranciers exclusief aan ons binden. Hierdoor kan de productie volgens onze kwaliteitseisen plaatsvinden en het eindproduct zo worden verpakt, dat het gehele logistieke proces tot aan de uiteindelijke aflevering zonder problemen verloopt. Bekijk hier de locatie in Vianen. 

Meer informatie over Michel Oprey & Beisterveld vindt u hier: www.mo-b.nl