Workhsop GardenExperience 2014

Je zal maar hovenier zijn! Dag in, dag uit druk!

Druk met offertes maken en scoren, klanten, slecht weer, oplevering van tuinen, tuinaanleg, tuinonderhoud en tuinrenovatie. Zo maar een aantal werkzaamheden die de dagen van de hovenier doorgaans meer dan vullen. Druk, druk, druk, maar eigenlijk kan er best nog wel wat (omzet) bij.  Je moet je bedrijf onder de aandacht brengen: naamsbekendheid van je bedrijf is erg belangrijk. Maar wat moet je hier nou aan doen? Zoveel nieuws heb je eigenlijk niet en het mag niet teveel kosten.

Voor je gevoel heb je toch best veel op orde. Een redelijke website, je hebt een Facebook-account, je hebt een LinkedIN profiel en je Tweet af en toe zelfs. En toch heb je het gevoel dat het op de een of andere manier niet goed ‘loopt’. Dit heeft alles te maken met een stukje marketing- en communicatieplanning. Meestal ontstaat er namelijk door een verkeerde (of geen) planning veel frustratie. Dit kan ontstaan bij de ondernemer (hovenier) maar ook bij zijn ontvanger! Het probleem is vaak dat je er simpelweg niet aan toe komt.

Samen met jullie wil ik kijken naar een oplossing. Een oplossing die voelt als een leeg bureau. We gaan samen kijken hoe we een basis kunnen leggen voor een marketingstrategie voor uw bedrijf. Als we een basis hebben uitgewerkt, gaan we eens kijken hoe we dit in de praktijk kunnen gaan toepassen. Hierbij gaan we ons richten op online successen en mogelijkheden. Daarbij komen onderwerpen aan bod als ‘content is king’, social media, e-mailmarketing, monitoring en meer.

Ik zal inzicht geven in mijn werkprocessen en de programma’s die ik gebruik zodat jullie deze kunnen inzetten voor jullie eigen succes!

Durft u het aan?

Theo Clevering | TuinKeur

Aanmelden?