Mond-tot-mond reclame is voor hoveniers belangrijk. Nog veel belangrijker zijn tegenwoordig de online uitingen over je bedrijf. Via Google, maar misschien nog wel belangrijker, via sociale media. Ruim twee jaar geleden hebben we besloten om dit voor hoveniers te gaan centraliseren. Een website waar alle hoveniers van Nederland op staan en waar elke consument recensies kwijt kan. Maar doen consumenten nou echt wat met recensies? Uit onderzoek van OpenCompanies blijkt dat 92% (!) van de ondervraagden online recensies controleert voordat men een aankoop doet. De eerste opmerking die je vaak van hoveniers krijgt: ‘straks schrijven ze alleen maar negatieve recensies’. Nee hoor! Dat doet slechts 2%.
Infographic online recensies
Kan ik u, als ondernemend hovenier, met onderstaande infographic overtuigen om actief gebruik te gaan maken van online recensies:
Controleer ook uw gegevens op: www.hoveniernederland.nl
Ondersteuning nodig bij uw online aanpak?
We horen het graag: 0528-331678.
Theo Clevering
Online Marketing specialist in de groene sector.
www.tuinkeur.nl