Al tien jaar heeft TuinKeur voor zijn leden één belangrijk doel: de consument staat voorop. De nadruk ligt op vakmanschap en kwaliteit. Door het grote aantal bedrijven in de hoveniersbranche ziet de consument door debomen het bos niet meer. TuinKeur voorkomt deze keuzestress.

Klik om te vergroten

Meer edities

Marketing acties TuinKeur

Marketing acties TuinKeur

Afgelopen maanden heeft TuinKeur een tweetal marketingacties gehouden waarmee ze 85 consumenten blij hebben kunnen maken met verschillende prijzen. Dit door een enquête actie waar TuinKeur op meer dan 280 Facebook pagina’s van haar TuinKeur leden naar de mening van...

Editie 5: GardenExperience het ondernemerscongres voor hoveniers

Editie 5: GardenExperience het ondernemerscongres voor hoveniers

Hovenieren is jullie ongetwijfeld bekend, maar hoe word je een goede ondernemende hovenier? Hoe gaan we om met het personeelstekort? Wat zijn de ontwikkelingen in onze branche? Worden er nog hoveniers opgeleid? Sinds kort vragen we op Hovenierszaken ook jouw mening...

Editie 4: Hoveniers zouden meer moeten verdienen

Editie 4: Hoveniers zouden meer moeten verdienen

De branche bloeit weer! Omzetten worden gunstiger, consumenten willen weer investeren. Toch knaagt er iets. Omzet is nog geen winst. Hoe zit het met pensioenopbouw en verzekeringen? De verhouding tussen verdienen en verdiensten lijkt soms zoek. Nu de branche weer...

Editie 3: GardenExperience special

Editie 3: GardenExperience special

16 september organiseert TuinKeur de vierde editie van GardenExperience, een doe- en denkdag voor de groene sector. Dit magazine staat in het teken van dit ondernemerscongres. ‘Durf te veranderen!’ is het thema van GardenExperience 2016. Hoe blijf je scherp als...