Een zwaar woord. Toch met goede bedoelingen en vol kansen. Wat houdt het in? En waarom gebeurt het nauwelijks? Een inboetcontrole is niets minder dan een goed einde van de samenwerking met een klant.

Misschien is ‘eindoplevering’ een beter en duidelijker woord. Een professioneel hoveniersbedrijf maakt ongeveer aan jaar na de oplevering weer een afspraak met de klant. Dit om samen met de klant nog eens kritisch te kijken naar de werkzaamheden. Is alles goed gedaan? Zijn er aandachtspunten?

Zo profileert een hovenier zich als professioneel en betrokken bij zijn werk. Voor én met de klant. Een eindoplevering is een belangrijk en waardevol contactmoment! De klant krijgt nog eens volop de aandacht voor zijn tuin. En dat werkt! Want hoe kom je als hovenier aan de meeste klanten? Door goede mond-tot-mond reclame.

Een tevreden klant deelt zijn positieve ervaringen graag met zijn vrienden en familie. En een tevreden klant maak je als hovenier zelf!

Reageer ook op de LinkedIN discussie!

jelle_westra_tuinkeur

Jelle Westra
Directeur Stichting TuinKeur
www.tuinkeur.nl