Tenge Hoveniers mag zich 1 jaar lang Maatschappelijk Betrokken Onderneming 2015 noemen. Deze felbegeerde prijs kreeg zij gisteren uitgereikt tijdens het Hart voor Heerenveen Meet & Match event in het Posthuis Theater. Tenge wint de juryprijs omdat dit bedrijf op een bijzondere wijze haar maatschappelijke betrokkenheid vorm geeft en daarmee bijdraagt aan een mooiere Heerenveense samenleving.
De tweede prijs ging naar Restaurant Het Ambacht. DBVH Pallets mocht de derde prijs in ontvangst nemen. Hart voor Heerenveen en Heerenveen ‘n Gouden Plak willen met deze prijs graag hun waardering uiten voor hun bijzondere maatschappelijke inzet. De Politie Heerenveen, Mintjes & Co Communicatie, Café ’t Houtsje, Middelpunt Media en Randstad Uitzendbureau ontvingen een mooi certificaat voor hun terechte nominatie.
Met maar liefst 67 gesloten matches met een economische waarde van bijna €80.000 is het Hart voor Heerenveen Meet & Match evenement een groot succes. In het Posthuis Theater handelden dinsdagmiddag tientallen bedrijven en maatschappelijke organisaties in het kader van maatschappelijk betrokken ondernemen. De deelnemers investeerden producten, diensten en kennis voor het goede doel, met gesloten portemonnee.
Tenge Hoveniers wint Gouden Hart voor Heerenveen
Tijdens de Meet & Matchbijeenkomst van Hart voor Heerenveen is Tenge Hoveniersbedrijf verkozen tot winnaar van het eerste ‘Gouden Hart voor Heerenveen’, de prijs voor de Maatschappelijk Betrokken Onderneming 2015.
Hart voor Heerenveen
De Hart voor Heerenveen Meet & Match werd mede mogelijk gemaakt door Koninklijke Smilde, het Posthuis Theater, De Rabobank, Randstad Uitzendbureau, Notaris Mr. Margreet Savenije, gemeente Heerenveen, het Vrijwilligers Servicepunt, MiddelPunt Media en Caleidoscoop Welzijnswerk.
Meer informatie zie ook: Tenge Hoveniers (Bron foto top).
Initiatief van Hart voor Heerenveen