TuinKeur groeit. Onze leden vragen zich soms af: ‘Is dat goed voor ons of niet?’ Dan blijkt maar weer hoe belangrijk communicatie is.
TuinKeur heeft geen werkgebied per deelnemer. Wij zijn een keurmerk gericht op de consumentenmarkt. Hoe vaker een consument TuinKeur tegenkomt, hoe meer TuinKeur-gecertificeerde bedrijven er zijn en komen. Dat is wat wij willen! Een consument die voor een TuinKeur-bedrijf kiest, kiest voor vertrouwen, kwaliteit en garantie.
De groei van TuinKeur is goed. Wij zijn blij met de groei die we doormaken. Ruim 230 bedrijven laten zich ondersteunen door het team van TuinKeur: op het gebied van offerte coaching, ontwerp van folders, website ondersteuning of hulp bij Facebookgebruik. Dit is slechts een greep uit onze dienstverlening.
Dit jaar concentreert TuinKeur zich op de consumentenmarkt en onze leden.
De consumentenmarkt
Steeds meer maken we TuinKeur bekend bij de consument. Niet alleen rijden in Nederland vijftien TuinKeur-vrachtwagens, u kent allen de inmiddels beroemde taartenactie, maar ook via advertenties, Google Adwords en Facebook maken wij ons bekend aan consumenten. TuinKeur is niet meer weg te denken in de consumentenmarkt voor hoveniers!
Onze leden
TuinKeur zorgt er voor dat iedere deelnemer dit jaar alles optimaal op orde heeft vóór het einde van dit jaar. Via persoonlijk contact en advies komt TuinKeur langs om er voor te zorgen dat u zich onderscheidend kunt presenteren. Wij willen iedere TuinKeur-hovenier actief ondersteunen bij hun bedrijf en bedrijfsvoering.
2014 is voor ons geen jaar waarin wij uitrusten. Wij verwachten veranderingen in de bestaande markt. Dit is voor ons een belangrijk signaal om met nóg meer inzet aan de slag te gaan. Kwaliteit loont en overleeft!
Reageer ook op de LinkedIN discussie!
Met vriendelijke groet,
Jelle Westra
Directeur Stichting TuinKeur
www.tuinkeur.nl