Waardering boven waarde

door | 3 dec 2018 | Ondernemerschap | 0 Reacties

In ons werk leveren we elke dag een prestatie. Deze prestatie wordt natuurlijk beloond met geld. Geld hebben we nodig om onze vaste lasten te kunnen betalen en het bedrijf gezond te houden. Zonder financiële vergoeding redden we het natuurlijk niet!

Maar geld alleen maakt niet gelukkig. Waardering voor je werk is ook belangrijk. Dit geldt zeker ook bij het opvoeden van kinderen: met waardering motiveer je. Je stimuleert groei en ontwikkeling. Waardering geeft veel meer dan geld, namelijk een geluksgevoel.

Vraag jouw klanten om hun waardering voor het geleverde werk om te zetten in een positieve beoordeling op HovenierNederland.nl.

Ben je op zoek naar waardering binnen je eigen bedrijf? Op zoek naar complimenten van klanten? Wil je de teamwaardering verhogen en de sfeer binnen het bedrijf positief beïnvloeden? Dit is minder moeilijk dan je denkt!

HovenierNederland.nl geeft klanten de mogelijkheid om een beoordeling over hoveniers en hun werk te geven. Dit gebeurt in veel sectoren en het is je vast niet onbekend: lekker gegeten? Laat een beoordeling achter op Eet.nu. Vraag jouw klanten om hun waardering voor het geleverde werk om te zetten in een positieve beoordeling op HovenierNederland.nl. Vraag hun natuurlijk ook of ze een goed woordje voor je willen doen in hun sociale omgeving: mond-tot-mond-reclame is ook nog steeds een goede vorm van reclame!

Het voordeel van beoordelingen op internet is dat ze blijvend zijn. Een potentiële klant kan op HovenierNederland de beoordelingen over jou lezen en zo in aanraking komen met de kwaliteit van jouw werk.

Vind je het moeilijk om klanten te vragen om een beoordeling? Leg uit dat je het doet om te groeien als bedrijf en als team. Dat het een belangrijk onderdeel is van de bedrijfsstrategie om te verbeteren. Wees niet bang om fouten te maken. Belangrijker is hoe je met deze fouten omgaat. Iedereen die in de horeca werkt laat weleens een glas vallen!

Misschien vind je dit ook interessant

Rhieta zitmeubel

Hardhout uit Brazilië, tegels uit Spanje en bomen uit Italië. Over heel de wereld worden producten gehaald om tuinen voor een doorgaans korte periode op te sieren. De veel besproken duurzaamheid lijkt in onze tuinen geen hoge prioriteit te krijgen. Jammer, vindt...

Spanning stijgt rond keuze van Boom van het Jaar 2019

Drie boomsoorten maken nog kans om gekozen te worden tot Boom van het Jaar 2019. Boomtelers gaan de komende weken hun stem uitbrengen, de definitieve winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Kennis- en Netwerkdag op 20 december in Ede. Het thema voor het komende jaar...

Stihl strijdt tegen tekort aan bossen

Er is in Vlaanderen een groot gebrek aan bossen. Zeker in de buurt van woonkernen. En daar wil producent van tuinmachines, bos- en natuurbeheeruitrusting STIHL iets aan doen. Ze willen maar liefst 10.000 m2 meter bos planten dankzij hun De Warmste Week-actie voor...

Thema Plantarium 2019: “Green Fits All”

Het thema van Plantarium 2019 is “Green Fits All”. Met dit thema biedt de beurs een platform voor samenwerking binnen de keten, maar ook daarbuiten. Groen heeft de toekomst. Groen past binnen elke werkwijze en levensstijl. Groen maakt het geheel compleet. Groen is een...

Ook najaar erg droog

Na de droge zomer hield de droogte ook dit najaar aan. Normaal valt in de meteorologische herfst (september, oktober en november) totaal 243 mm neerslag. Deze herfst bleef de neerslag beperkt tot 115 mm. Daarmee komt dit jaar op de vijfde plek van droogste herfsten....

Vele kleine maken één grote

Onlangs las ik het boek ‘Macht der gewoonte’ van Charles Duhigg. Wat blijkt? In een aantal voorbeelden komt naar voren waarom kleine successen aan de basis staan van grote en belangrijke veranderingen. Stel je voor, je wilt een verandering doorvoeren binnen je...